Garantija - grąžinimas

Garantija

UAB "Stamex" parduotuvėse ir internetinėje parduotuvėje www.gulbe.lt įsigytoms prekėms yra taikomi gamintojų nustatyti garantiniai terminai ir sąlygos. Tam tikroms prekių grupėms gamintojai gali nustatyti kitokius (trumpesnius arba ilgesnius) garantinius terminus, nei numato Lietuvos Respublikos įstatymai. Tokiais atvejais yra taikomas gamintojo nustatytas garantinis laikotarpis.
Norėdami išvengti nesusipratimų, primygtinai prašome Jūsų atidžiai perskaityti prekės montavimo ir eksploatavimo instrukciją bei garantinių įsipareigojimų vykdymo sąlygas.


Grąžinimas

Mes labai tikimės, kad liksite patenkinti UAB "Stamex" parduotuvėse ir internetinėje parduotuvėje www.gulbe.lt įsigytomis prekėmis. Tačiau jei persigalvosite arba įsigyta prekė Jums netiks, galėsite grąžinti savo pirkinį per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo prekės įsigijimo ir mes pakeisime prekę arba grąžinsime sumokėtus pinigus.

Prekių grąžinimo taisyklės:

1. Grąžinti prekę galima per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo jos įsigijimo dienos. 

2. Grąžinama prekė turi būti originalioje, tvarkingoje pakuotėje;

3. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;

4. Grąžinama prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.). Šis punktas netaikoma tik tuo atveju, kai yra grąžinama nekokybiška (brokuota) prekė.

5. Grąžinant prekę būtina pateikti asmens dokumentą ir originalų pirkimo kvitą arba sąskaitą faktūrą.

6. Jei prekė buvo įsigyta konkrečioje parduotuvėje, ji gali būti grąžinta tik toje parduotuvėje, kurioje buvo pirkta. Už prekės transportavimo išlaidas yra atsakingas Pirkėjas.

7. Jei prekė buvo įsigyta elektroninėje parduotuvėje www.gulbe.lt, ji turi būti grąžinta adresu Danės g. 45, Klaipėda. Už grąžinamos prekės pristatymo išlaidas yra atsakingas Pirkėjas.

Teikdamas paraišką grąžinti prekę  Pirkėjas raštiškai turi nurodyti:

1. Savo vardą, pavardę, adresą, banko sąskaitos numerį.

2. Prekės pavadinimą ir grąžinimo priežastį.

3. Detaliau aprašyti prekės broko, gedimo požymius ar įvardyti trūkstamą dalį (jei tokių buvo).

4. Nurodyti, kaip pageidauja, kad būtų išspręsta pretenzija:

  4.1. brokuotą prekę pakeisti kokybiška preke. 

  4.2. ne pilnos komplektacijos prekę papildyti trūkstamomis komplektuojančiomis dalimis.

  4.3. grąžinti sumokėtus pinigus.

Svarbu!  Jei Pirkėjas neįvykdo kurios nors iš aukščiau išvardintų sąlygų, UAB „Stamex“ pasilieka teisę nepriimti grąžinamos prekės. Taip pat vadovaujantis "Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis" (patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217)  kai kurios prekės yra nekeičiamos ir negrąžinamos.

Jei Jums kyla papildomų klausimų, prašome kreiptis  el. paštu admin@gulbe.lt arba telefonu (8 46) 412121